2013. április 5., péntek

Duplacsokis torta szülinapra - ismét

Nem sütöttem külön süteményt húsvétra, mert szülinapot ünnepeltünk. Vasárnap volt együtt a család, így akkor köszöntöttük meg a lányomat. Kérésének megfelelően extra csokis torta készült. 
Meggyűlt vele a bajom rendesen. Pedig mindent időben elkezdtem készíteni, hogy ne kelljen kapkodnom. A végeredmény mégsem olyan lett mint amit terveztem. A krém elég lágy lett, hogy mitől azt nem tudom, csak sejtem, de ez már nem segített rajta. Az íze viszont finom lett, azzal nem is volt semmi gond, de minden áron ki akart jönni a tortalapok közül. Alig bírtam a tortát beborítani a fondant-tal, úgy hogy ne legyen kívül-belül csokis.  Én nem igazán voltam vele elégedett, az ünnepelt viszont igen. Végül is ez a lényeg.
A receptet most nem írom le, mert a duplacsokis torta már fent van, csak néhány képet teszek fel a kész tortáról. A képeket a fiam készítette.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése