2013. május 4., szombat

A legnépszerűbb bejegyzés a citromos túrótorta sütés nélkül

A citromost túrótorta a legnépszerűbb a blogon hetek óta. Pedig ehhez nem is készült fotó! Mivel a héten kettőt is készítettem belőle úgy gondoltam, hogy felteszek róla egy két képet, -  a régi bejegyzéshez is - ha már  vezeti a statisztikát a legtöbbet olvasott bejegyzések között. 
Én magam ezen nem is csodálkozom, hisz nem kell sütni, nagyon könnyen el lehet készíteni, és nagyon-nagyon finom. 
Nálam a  héten készült egy citrommal, egy pedig naranccsal díszítve.A narancsosnál csak annyi volt a módosítás az eredeti recepthez képest, hogy a torta tetejére narancs szeleteket tettem, és a színtelen tortazseléhez tettem kb. fél dl narancsszörpöt, hogy legyen egy kis narancsos íze. Természetesen ezt a zselé készítéséhez szükséges víz mennyiségéből levontam. 

Citromos túrótorta - naranccsal díszítve


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése