2013. május 21., kedd

Citromos túrótorta sütés nélkül - még mindig!

Citromos túrótorta sütés nélkül még mindig a nagy kedvenc a családban. Most epres változatban készült a pünkösd hétfői ebéd lezárásaként. A receptben (amit megtaláltok itt) annyi változtatás történt, hogy a tortakarika belsejét körberaktam félbevágott eperszemekkel. Utána óvatosan belesimítottam a túrós krémet. Próbáltam úgy eloszlatni, hogy az eperszemek közé is jusson. Ez nem mindenütt sikerült tökéletesen. A tetejére nem került tortazselé, helyette eperdarabokkal és mentalevelekkel díszítettem. 
Ez a süti még mindig nagyon finom. Eperrel is!

Citromos túrótorta sütés nélkül eperrel

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép tortákat készítesz és az ízviláguk is közel áll hozzám! Köszönöm, hogy megtisztelted a blogomat, maradok én is nálad szívesen olvasóként! :)

    VálaszTörlés