2013. május 1., szerda

Málnás tejszínes túrókrémes torta - új "köntösben" - névnapra



Régi hagyomány a munkahelyemen, hogy megünnepeljük a névnapokat. Ilyenkor akiknek egymáshoz közeli időpontban van a névnapja (ketten, hárman) összefogunk, és együtt vendégeljük meg a többieket. Nekem ugyan karácsonykor van a  névnapom, de akkor nem vállaltam egy alig három hónapos kisbaba mellett, hogy nagy sütögetésbe fogjak. Nem is azzal lett volna a gond, inkább azzal, hogy a picit akkor még nem szívesen vittem volna magammal hosszabb időre. Így tavaszi névnap lett a téli névnapból. Készítettem egy citromos túrótortát, és egy málnás tejszínes túrókrémes tortát, kakaós alappal. Erre kívül fehér fondant tettem, és színes virágokkal díszítettem. Kapott még néhány rózsaszín és fehér cukorgyöngyöt. Először kicsit másként képzeltem el, de ez a jó a díszítésben, hogy menet közben is változhat, jöhet egy új ötlet. Íme a végeredmény.
Málnás tejszínes túrókrémes torta, színes kálákkal díszítve


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése